Wyobraźcie sobie świat, w którym tylko my pośrednicy:
  • Profesjonalni Pośrednicy,
  • działający na wyłącznościach,
  • zawsze współpracujący ze sobą,
  • reprezentujący najwyższe standardy obsługi Klientów,
  • nie wymuszający na Klientach swoich usług,
  • pracujący na wysokich wynagrodzeniach mamy dostęp do ofert nieruchomości niedostępnych dla osób prywatnych, inwestorów, deweloperów.
Świat, w którym to MY wiemy, że na rynku pojawi się niedługo nowa oferta nieruchomości. I tylko my o niej wiemy, nikt inny, tylko my Profesjonalni Pośrednicy.
 
A tak naprawdę… nie my a… nasi Klienci.

Ludzie szukają nieruchomości

Chcą kupić okazje rynkowe, chcą mieć wybór, dostęp do ofert, które nie są tylko tymi ofertami, które jeszcze się nie sprzedały.
Portale ogłoszeniowe są dla wszystkich, każdy może z nich skorzystać. Tymczasem tam znajdziemy oferty te, które albo są przeszacowane, albo wiszą już długo, bo nie można ich sprzedać, albo są nieatrakcyjne, albo najzwyczajniwj na świecie wiszą choć już jakiś czas temu się sprzedały.
 
Jak myślicie? Kto w takim świecie chce mieć dostęp do ofert spod lady? Kto chce posiąść informacje, do których dostęp mają tylko nieliczni?
Ile są w stanie zapłacić inwestorzy, deweloperzy, osoby prywatne za dostęp do takich informacji?

PRO TIP

#MLS #sprzedający

Działasz na wyłącznościach.
W dniu kiedy podpiszesz umowę ze swoim Klientem sprzedającym – wprowadź do MLSu tę ofertę, zaznacz że jest ona TYLKO W MLS, dopisz informację, ile dni potrzebujesz, żeby przygotować nieruchomość do sprzedaży (sesja foto, HS). Nie czekaj, bo może Twój Klient sprzedający podejmie decyzję o sprzedaży, gdy otrzyma ofertę od „gorącego” Kupującego, Klienta innego profesjonalnego pośrednika.

#MLS #kupujący

Dzwonią do Ciebie poszukujący nieruchomości, wchodzą do biura, oczekują, że jesteś sklepem z nieruchomościami. Jeździsz na prezentacje nieruchomości, w których sprzedaży pośredniczysz – oglądający nie decydują się na zakup, ale dalej szukają.
 
Jak myślisz, gdzie oni szukają nieruchomości? Na portalach, w gazetach, na słupach ogłoszeniowych, jeżdżą po okolicy i szukają banerów, wrzucają ulotki do skrzynek pocztowych – mają dostę do tych samych ofert co Ty, pośrednik… niczego więcej im nie zaoferujesz (żadnych innych ofert).
 
Tymczasem… w naszym MLSowym świecie masz dostęp do OFERT SPOD LADY, ofert, które wrzucili inni Profesjonalni Pośrednicy jako TYLKO W MLS, które to oferty pojawią się na portalach za kilka dni.
Jak myślisz, w tym naszym świecie – dla kogo jesteś cennym źrodłem informacji? Ile za takie informacje zapłacą Ci Twoi Poszukujący Klienci?
 

JAK PRACOWAĆ PRO

Pracujesz w MLS?
  • Zawsze wprowadzaj swoje oferty do MLSu tak szybko, jak się da.
  • Jeszcze tego samego dnia, w którym podpisałeś umowę pośrednictwa.
  • Ustaw takiej ofercie status TYLKO W MLS.
  • Gdy jakimś trafem nie zdążysz sprzedać tej nieruchomości zanim zrobisz HS i profesjonalną sesję foto – dopiero wtedy wrzuć ofertę na portale i zmień jej status w MLS na AKTYWNA.
Oferty TYLKO W MLS to najbardziej pożądany towar dla poszukujących.
Amen
Oceń tekst
0

Skomentuj

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *