W Marcu 2017 roku ruszyła kampania reklamowa Domiporta.pl
Poniżej znajdziecie podstawowe założenia kampanii, cele, zakładane efekty oraz miejsca, gdzie możecie trafić na kampanię.

Hasło kampanii

Domiporta.pl – do szukania mieszkania

Grupa docelowa

Kampania skierowana jest do osób poszukujących nieruchomości. Grupa docelowa została sprofilowana na osoby powyżej 25 roku życia.

Opis produktu

Produkt promowany to serwis z ogłoszeniami nieruchomości

Cele marketingowe i komunikacyjne kampanii

Głównym celem kampanii jest komunikacja marki Domiporta.pl jako serwisu posiadającego pełny wachlarz ofert nieruchomości.

Spodziewane efekty kampanii

Marketerzy Domiporta.pl dzięki prowadzonej kampanii spodziewają się osiągnąć długofalowe efekty wizerunkowe. Kampania ma być też uzupełnieniem wsparcia działań efektywnościowych prowadzonych systematycznie. W efekcie podjętych działań spodziewane jest wzmocnienie rozpoznawalności marki wśród grupy docelowej.

Najważniejszy przekaz komunikacyjny

Pełen wachlarz nieruchomości – rynek pierwotny, wtórny, ogłoszenia z całej Polski, ogólnopolska użyteczność serwisu

Budżet kampanii

Nie został ujawniony

Terminy kampanii

Kampania rozpoczęła się w marcu 2017 roku, przewidziana jest jako działanie długofalowe.

Zasięg kampanii

Cała Polska

Kanały komunikacyjne

Telewizja, radio, kino, gdzie prowadzone są działania brandingowe.
Online, gdzie prowadzone są działania efektywnościowe.

Media

TVN, online (wyszukiwarka, remarketing)
Rozległe działania marketingowe: AdWords, remarketing Criteo, promocja radiowa ( Tok FM, Złote Przeboje, Silesia, Rock Radio ), promocja kinowa (kina Helios), C, wsparcie zewnętrznych serwisów (Trovit, Mitula)

Formaty reklamowe

oraz dynamiczne kreacje online

Osoby odpowiedzialne za kampanię

Anna Kołodziejczyk
Anna Kolodziejczyk – od 2014 roku związana Trader.com początkowo jako Kierownik Produktu Domiporta.pl obecnie Dyrektor Rozwoju i Marketingu. W latach 2011- 2014 współpracowała z Grupą Melog tworząc i odpowiadając za produkt Domy.pl. W latach 2008-2011 związana  z Agorą gdzie zajmowała się projektami eCommerce oraz rozwojem serwisów wnętrzarsko-budowlanych. Z wykształcenia administratywistka z zamiłowania podróżniczka oraz ciągle doskonalącą swoje umiejętności tenisistka i
amazonka.

Wasza ocena kampanii

Oceń tekst
3.7

 

Co sądzicie o prowadzonych działaniach przez Domiporta.pl?

Oceń tekst
3.7

Skomentuj

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *